Paaspop stapt over en kiest voor Eventix
Andy 16 July, 2020 - 2 minuten leestijd
Het iconische festival Paaspop vertrouwt zijn ticketing toe aan Eventix. De reden om bij Paylogic weg te gaan en voor Eventix te kiezen is omdat laatstgenoemde zich tijdens de coronacrisis heeft laten zien als innovatieve ticketer die doorpakt en voor elke organisator klaar staat.
Paaspop, de traditionele opener van het festivalseizoen
Paaspop is één van de grootste spelers in de festivalwereld en staat bekend als de traditionele opener van het festivalseizoen. In 2019 trok het Brabantse festival nog een recordaantal van 90.000 bezoekers en ‘2020’ was zelfs op voorhand uitverkocht. Helaas kon die editie door COVID-19 de ijskast in, maar 2, 3 & 4 april 2021 staat de volgende editie van Paaspop gewoon op de agenda.
‘’Eventix had als één van de eerste hun tools voor terugbetalingen ‘up & running’, waarmee ze hebben aangetoond iedere uitdaging aan te kunnen. Dit gecombineerd met een toegewijde service richting organisatoren en bezoekers heeft voor ons de doorslag gegeven om over te stappen naar Eventix.’’ - Lorenzo Toffolo, General Manager Paaspop
Een naadloze overstap
Belangrijke overweging in deze keuze is de mogelijkheid om in roerige tijden een naadloze overstap te kunnen maken. Zo wordt de in het verleden verzamelde bezoekersdata van de vorige ticketer feilloos overgezet en gaat er geen data en kennis verloren.
Vouchers en bewaarde tickets
Reeds uitgegeven vouchers en bewaarde tickets zullen simpelweg geïmporteerd worden in het systeem van Eventix. Op deze manier merken bezoekers die al in het bezit zijn van een ticket voor Paaspop 2021 niks van de overstap.
Uitmuntende bezoekerservaring
Paaspop pakt jaarlijks groot uit en heeft bezoekerservaring hoog in het vaandel staan.
De dynamische, gebruiksvriendelijke en op maat gemaakte ticketshop van Eventix zorgt voor een prettige ‘customer journey’ van de bezoekers en dit sluit perfect aan bij de visie van Paaspop.
Naast het gebruiksgemak om een ticket aan te schaffen biedt Eventix een rijk scala aan mogelijkheden op het gebied van bezoekersdata en bijbehorende mogelijkheden om de marketing van Paaspop te optimaliseren. Belangrijk hierbij is dat de marketingdata die verzameld wordt volledig in het beheer van Paaspop is.