Amsterdam Dance Event en Eventix bundelen krachten voor driejarige ADE Pro ticketing visie

5 June, 2023 - 2 minuten leestijd

Amsterdam Dance Event (ADE) en Eventix kondigen met trots hun driejarige en exclusieve samenwerking voor de ADE Pro Conference aan, die de ticketingervaring van bezoekers aanzienlijk zal verbeteren. Dit vooruitstrevende partnership brengt twee sterk innovatieve partijen samen die met hun gedeelde digitale kennis een naadloos aansluitende ticketing- en bezoekerservaring zullen creëren.

ADE is het grootste en een van de meest prestigieuze elektronische muziekfestivals ter wereld en trekt samen met de ADE Pro Conference jaarlijks meer dan 450.000 bezoekers van over de hele wereld. Elk jaar in oktober reizen duizenden elektronische muziekprofessionals af naar het ADE Pro Conference in Amsterdam. Hier ontmoeten ze gelijkgestemden, genieten ze van de uitgebreide programmering met meer dan 150 evenementen of nemen ze deel aan de vele netwerkmogelijkheden in het hart van de muziekwereld.

Eventix is een innovatief ticketingplatform dat geavanceerde oplossingen biedt voor evenementen van elke omvang. Met een focus op gebruikerservaring en technologische innovatie is Eventix snel uitgegroeid tot een van de meest vertrouwde namen in de branche.

ADE mededirecteur Jan-Willem van de Ven: "We zijn verheugd om deze strategische samenwerking aan te gaan met Eventix, een bedrijf dat onze passie voor innovatie en inzet voor een uitzonderlijke ADE-bezoekerservaring deelt. We zijn ervan overtuigd dat onze gezamenlijke oplossingen ervoor zullen zorgen dat we het serviceniveau dat onze bezoekers van ADE gewend zijn, zullen overtreffen."

Joost Aanen, CEO van Eventix: "We zijn vereerd om samen te werken met ADE. Hun inzet om een uitzonderlijke ervaring te bieden aan professionals op het gebied van elektronische muziek sluit perfect aan bij onze waarden. We kijken er dus naar uit om onze technologie voor dit topevenement in te zetten."

ADE 2023 vindt plaats van 18 tot 22 oktober, en kaarten voor de ADE Pro Conference zijn al te koop. Houd onze berichtgeving in de gaten voor meer informatie over ADE en deze samenwerking.

Begin direct

Ontdek alle mogelijkheden en start vandaag nog met het verkopen van tickets!

Maak jouw ticketshop