Ik heb een terugbetaling aangevraagd, maar ik ben van bank veranderd. Wat nu?

Wegens de privacywetgeving kunnen we in ons systeem niet zien met welk rekeningnummer je betaald hebt. Daarom proberen wij eerst automatisch het geld terug op de rekening te storten waarmee de bestelling geplaatst is. In deze fase kunnen we helaas nog geen wijzigingen van je bankrekening doorvoeren. 


1. Je hebt je nieuwe rekeningnummer aan je oude bank doorgegeven
In dit geval zul je de terugbetaling zonder problemen ontvangen.


2. Je hebt je nieuwe rekeningnummer niet aan je oude bank doorgegeven
De terugbetaling is hoogstwaarschijnlijk al overgemaakt naar jouw oude rekeningnummer. Dit bedrag wordt na enige tijd geretourneerd omdat je oude rekening niet meer bestaat. Vanaf dat moment kunnen wij de terugbetaling opnieuw uitvoeren, Indien wij beschikken over de juiste rekening informatie.


Hoe zorg je dat wij de juiste gegevens hebben?
Stuur een mail met als onderwerp ‘Wijziging bankrekeningnummer’ naar tickets@eventix.be met daarin de volgende informatie:

- IBAN van je oude bankrekening

- Naam van het evenement

- E-mailadres waar de tickets mee besteld zijn

- IBAN van je nieuwe bankrekening

- BIC-code van jouw nieuwe bank(rekening)

Het is belangrijk om alle bovenstaande punten op te sturen om je snel te kunnen helpen.