Mijn terugbetaling is mislukt

Je hebt misschien vanuit Eventix een mail ontvangen waarin we je vragen om aanvullende informatie. We hebben deze informatie nodig om je terugbetaling te voltooien.

Waarom hebben we deze informatie van je nodig?

  1. Jouw terugbetaling is mislukt omdat de IBAN, credit card of PayPal account waarmee de bestelling is betaald niet langer bestaat.

  2. Je bank of Paypal heeft ervoor gekozen om de transactie te weigeren en heeft het geld teruggestort.

  3. De periode om bankgegevens te bewaren is reeds verstreken. Hierdoor hebben we geen toegang meer tot jouw betalingsgegevens.

Wat moet je doen?

Om te zorgen dat jouw geld op de juiste bankrekening terecht komt, vragen we je om de volgende gegevens:

- Je IBAN (zonder spaties)

- Naam rekeninghouder

- BIC code van je bank

Beantwoord de mail die we je stuurden met de juiste informatie. Als we deze informatie niet ontvangen, kunnen we de terugbetaling niet uitvoeren.