Mijn tickets worden nog aangemaakt
Het kan zijn dat de tickets nog moeten worden aangemaakt. Hierdoor kun je de tickets nog niet downloaden. In de meeste gevallen worden je tickets binnen enkele minuten aangemaakt.
Eenvoudig in je website te integreren
Maak keuzes op basis van jouw data
Mobile-first en gebruiksvriendelijk
Full-service wachtrijmanagement
Wij maken jouw ticketverkoop zo makkelijk mogelijk
Naadloze verbinding met je favoriete tools
We helpen je administratieve hoofdpijn te voorkomen
Gemakkelijk en veilig voor je ticketkopers
Eenvoudig in je website te integreren
Maak keuzes op basis van jouw data
Mobile-first en gebruiksvriendelijk
Full-service wachtrijmanagement
Wij maken jouw ticketverkoop zo makkelijk mogelijk
Naadloze verbinding met je favoriete tools
We helpen je administratieve hoofdpijn te voorkomen
Gemakkelijk en veilig voor je ticketkopers
Het kan zijn dat de tickets nog moeten worden aangemaakt. Hierdoor kun je de tickets nog niet downloaden. In de meeste gevallen worden je tickets binnen enkele minuten aangemaakt.
Is dit niet niet het geval? Volg dan onderstaande stap zodat we jouw tickets opnieuw kunnen toesturen.
Stap 1
Stuur een mail naar tickets@eventix.be met daarin de volgende gegevens:
- Uitleg dat je de tickets niet kan downloaden
- Naam van het evenement
- E-mailadres waar de tickets mee besteld zijn
- Kopie bankafschrift van de order
Het is belangrijk om alle bovenstaande punten op te sturen om je snel te kunnen helpen