Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Er zijn twee manieren om een terugbetaling te ontvangen:

  1. Je hebt een terugbetaling aangevraagd bij de organisator

  2. Het evenement is verplaatst of geannuleerd en je hebt een terugbetaling aangevraagd.

1. Je hebt een terugbetaling aangevraagd bij de organisatie
Wanneer de organisatie de terugbetaling heeft uitgevoerd, ontvang je een bevestigingsmail over de uitgevoerde terugbetaling. Je kunt de terugbetaling binnen 5 werkdagen terug op je rekening verwachten.

Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de organisator, die kan je hier het beste over te woord staan en meer informatie geven. 

De informatiegegevens van de organisatie kun je vinden op hun website of sociale media kanalen.

2. Het evenement is verplaatst of geannuleerd
Je hebt zelf een terugbetaling aangevraagd via de orderstatuspagina omdat het evenement verplaatst of geannuleerd is; Op de orderstatuspagina kun je zien voor welk(e) ticket(s) je een terugbetaling aangevraagd hebt. Hier lees je hoe je op de orderstatuspagina terecht komt.

Wanneer de aanvraagperiode gesloten is, moeten Eventix en de organisator nog enkele processen doorlopen voordat de terugbetaling daadwerkelijk uitgevoerd kan worden. 

Nadat alles verwerkt is, doen wij ons best om de terugbetalingen zo snel mogelijk uit te voeren. De snelheid hiervan wordt echter door de organisatie bepaald. Hier heeft Eventix geen invloed op.

We begrijpen dat je wilt weten wanneer je de terugbetaling op je rekening kunt verwachten. Indien je hier vragen over hebt, kun je het beste direct contact opnemen met de organisator van het evenement.

De informatiegegevens van de organisatie kun je vinden op hun website of sociale media kanalen.