Hoe maak ik een scanner login aan?

Leer waar je scanner logins kunt vinden en aan kunt maken.


Met de Eventix Ticket Scanner app is het mogelijk om je eigen scanners te beheren en is beschikbaar voor zowel iOS als Android. Op deze manier heb je als organisator de vrijheid om scanners zo in te stellen als jij wilt. Dit werkt als volgt:

1.
Ga in het dashboard naar ‘Entree management’ en klik op ‘Scanner logins’.

2. Indien je hier voor de eerste keer bent krijg je direct de mogelijkheid om een nieuwe scanner aan te maken. Als je al eens een scanner hebt aangemaakt druk dan op ‘Nieuw’.

3. Vul de data in wat voor jou relevant is.

4. Geef de Scanner login een duidelijke naam zodat je altijd het verschil tussen jouw scanners weet. Onze tip is dat je de scanner het beste de naam van het evenement kunt geven en in de omschrijving gebruiken om aan te geven voor welke ticketsoorten de scanner geldig is. 

5. Nadat je de scan login een naam gegeven hebt is het zaak dat je een gebruikersnaam en wachtwoord aan de scanner geeft. Hou deze gegevens simpel zodat je tijdens een productie snel kunt inloggen als dat nodig is.

6. Tot slot geef je aan welke tickets er gescand mogen worden door het personeel van de dag. Klik op het dropdown menu en kies welke tickets er gescand mogen worden. Vergeet niet om vervolgens op 'Toevoegen' te klikken. 

7. Vergeet niet om op ‘Opslaan’ te klikken.

Bedankt voor het lezen! Heb je vragen of feedback? Neem contact met ons op via de chat of via info@eventix.io.